sobota 25. července 2015

RECENZE ~ L´ORÉAL CASTING SUNKISS JELLY

Velkolepou sobotu, mé drahé :-)
Krk se mi začíná pomalu zlepšovat a já si v tuto chvíli mohu dovolit límec také na chvíli sundat, protože mi není na krku už nonstop příjemný, jako tomu bylo první dva dny po nehodě. Samozřejmě nemohu tvrdit, že by mě krk už nebolel, protože to stále bolí, nicméně není to tak hrozné. Jelikož se tedy cítím o mnoho lépe, tak vás mohu opět zahrnout nějakými těmi články. Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na gel na zesvětlení vlasů značky L´ORÉAL. Jeho koupi jsem vám oznamovala jak na facebooku, tak na instagramu. Gel už mám v tuto chvíli dopotřebovaný a načínám druhý, takže si dovolím závěrečné hodnocení formou recenze. Stojí to tedy za to?
Abych se vám přiznala, nejsem zrovna fanoušek nějakých experimentů s vlasama. Odjakživa mám svou barvu a když nepočítám pár melírků, které mi udělala mamka, když jí zbyla barva, tak jsem nikdy barvené vlasy neměla. A nemohu tedy tvrdit, že by mi to vadilo. Jedna z mála věcí, se kterými jsem na sobě spokojená, je právě přírodní barva mých vlasů. A je fakt, že hodně lidí mi mé vlasy chválí a ptá se mě, co za barvu používám, že přesně takovou by taky chtěli, ale nikdy jim to tak krásně nechytne. Musím je pak vyvést z omylu, že se o žádnou barvu nejedná. Nicméně je fakt, že když přes dvacet let koukáte pořád na ty stejné vlasy, říkáte si, že možná jednou by to s nimi chtělo něco malinko udělat. A jelikož jsem nechtěla vlasy hned barvit, rozhodla jsem se, že na léto vyzkouším gel na zesvětlení vlasů. Konkrétně je to tedy gel L´ORÉAL CASTING SUNKISS JELLY. A já testovala odstín 01. V prodejnách pak můžete narazit na odstíny 01,02 a 03.
Úplně moje první myšlenka byla ta, že gel budu používat jen na zesvětlení konečků, abych si vytvořila něco jako přírodní ombré. A taky kdyby zesvětlení nedopadlo podle mých představ, konečky se vždy mohou zašmiknout a nebude nic poznat. Po prvním i po druhém nanešení jsem na sobě neviděla žádné velké změny. Po třetím jsem si všimla, že konečky jsou o něco světlejší. Při čtvrtém použití jsem si gel nanesla i na pramínky ofiny, kde tedy zesvětlení bylo vidět o hodně dřív, než na konečkách vlasů. Mezitím si změny už začalo všímat i mé okolí :-) 
Jak to ale funguje?
Tenhle produkt tedy není určený pro všechny. Já sama četla spoustu negativních recenzí, ale většinou se jednalo o slečny, které měly barvené vlasy. Tento produkt by se správně měl používat na vlasy nebarvené, tedy přírodní. Zároveň by si každá z nás měla zvolit správnou variantu - 01,02 nebo 03 - kdy tedy varianta 01 je pro vlasy hnědé, a 03 je spíš pro špinavé blond. Zároveň by se produkt měl nanášet na suché vlasy, a po té je buď vyfoukat fénem, nebo vystavit chvíli na slunci, aby produkt začal správně účinkovat. Já osobně někdy produkt nanášela i na vlhčí vlasy, které jsem následně vyfoukala, a pak jsem ještě vyrazila ven, aby došlo ke kontaktu se slunečními paprsky.

Jak tedy produkt hodnotím?

+ pěkné balení
+ pokud postupujete podle pokynů, produkt opravdu působí a vlasy zesvětluje
+ příjemná parfemace

- někomu může vysušovat vlasy či můžete mít pocit poničených vlasů v důsledku peroxidu, který je v produktu obsažen

Já jsem ale spokojená a nemohu jinak, než hodnotit 4 kočkami z 5 :-)



A jaké máte zkušenosti se Sunkiss Jelly vy? Podělte se s námi o váš názor.

22 komentářů:

  1. Vůbec jsem nezkoušela, ale vypadá to skvěle :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/maliny-pro-me-rty.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, já jsem opravdu spokojená. Je to příjemná změna. :-)

      Vymazat
  2. Taky jsem o něm uvažovala ale stále nevím. Vlasy mám právě trochu zesvětlené barvou. Nicméně na tobě ta změna je vidět, hlavně na té fotce čelem před.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli máš vlásky zesvětlené barvou, tak bych ti nedoporučovala, abys vlasy zatěžovala ještě tímhle :)

      Vymazat
  3. Změna je to velmi pěkná. :) Ale tedy asi na mé barvené vlasy to asi nebude fungovat. :) Ikdyž bych ho ráda vyzkoušela. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na barvené vlasy bych ti to moc nedoporučovala, někde jsem četla, že to někomu změnilo barvu do zrz, což bys asi nechtěla.

      Vymazat
  4. Škoda, že mám barvené vlasy, jinak bych taky vyzkoušela. Na té ofině to jde opravdu lépe poznat, ale ty konečky se mi taky moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to vidět i na těch konečkách, jen na těch fotkách to prostě nešlo tak dobře zachytit, jako ta ofina.. Nevím, jak je to možné :-)

      Vymazat
  5. Týjo, to je mazec, že Ti to tak pěkně zesvětlilo vlasy, já jsem myslela, že je to pro blondýnky

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to sice krásně, ale v této barvě je ve složení použit peroxid a ten hodně ničí vlasy. Jakou cenu museli tvoje vlasy podstoupit aby ti takto zesvětlili? Myslím, že tomu jde pomoci i bez chemického zásahu peroxidem, třeba hodně dívkám se při pohybu venku na sluníčku vytvoří přírodní melír a nebo pobytem u moře. Nic není zadarmo, tvoje vlasy tím hnusným peroxidem trpěly a ještě jestli si to používala jednou za dva dny jak je na krabičce. Peroxid je velký zlo a když ho používáš takhle často, jednou si to vybere svojí daň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že je v tom peroxid.. :-) A vím, že tím vlasy trpí, ale ber v potaz, že někdo dělá s vlasama takový zákroky, že se divím, že ještě nějaké mají. Já si vlasy nebarvím, nic.. Takže si myslím, že zas kvůli jednomu balení hned nepřijdu o vlasy.

      Vymazat
  7. Bodejť by ti to vlasy nezesvětlilo když je v tom peroxid. Na té ofině to máš pěkné. Možná kdyby si měla zesvětlených pár vybraných pramínku vypadalo by to zajímavěji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem o tom přemýšlela, jenže jak jsem psala v článku, prvně jsem chtěla zesvětlit jen konečky, a pak jsem si tedy zesvětlila ještě trochu ofinu, protože jí nosím sepnutou, tak jsem myslela, že to bude vypadat zajímavě - což myslím, že i celkem vypadá :) Jinak díky za pochvalu.

      Vymazat
  8. Páni, výsledek se mi moc líbí, vypadá to neskutečně přirozeně a moc ti to sluší :)

    VELKÁ LETNÍ GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Mna by zaujimalo kolko to tak na vlasoch vydrzi?ako normalna farba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrží to asi tak dlouho, dokud to neodroste. Ted mi tedy přijde, že už to není tak intenzivní - ale je prosinec.

      Vymazat
    2. Je duben a pořád na sobě zbytky zesvětlení vidím.

      Vymazat
  10. Moc pěkné! Také o tom přemýšlím, ale trochu se bojím, jak to bude odrůstat. Taky nemám nikdy barvené vlasy. A mám úplně stejné pochody jako ty. :) Chce to změnu - ale chci začít zlehka. Jak ti to tedy odrůstá? Jde to hodně vidět? Mám světle hnědé vlasy, tak váhám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, v prvé řadě děkuji za komentář. K tvému dotazu: Samozřejmě, že když to odrůstá, tak to vidět trochu je. Ale musím říct, že to nevypadá zdaleka tak hrozně, jako když odrůstá barva, protože přeci jen to zesvětlení časem jakoby trochu vymizí. Já třeba s těmi vlasy ani nic kvůli tomu nedělala. Dokonce můžu říct, že se mi i pořád líbí, jak nějaké pramínky mám takové světlejší, vůbec to nepůsobí neupraveně nebo nějak ošklivě, naopak jsem s tím i po takové době dost spokojená. Sice tento přípravek obsahuje peroxid - takže to na ty vlásky asi není úplně top, ale já jsem teda fakt ráda, že jsem to zkusila. Vlastně se mi to zalíbilo natolik, že přemýšlím, že si nechám zesvětlit vlasy barvou, ale už se rozmýšlím tak půl roku... ale chtělo by to fakt změnu.

      Vymazat
  11. jsem ráda,že jsem ty recenze našla taky váhám a asi do toho pujdu líbí se mi to na tobě akorát já mám vlasy tmavší tak nevim a hlavně už i trochu šediny

    OdpovědětVymazat