středa 29. ledna 2014

KETRIN ~ PROFIL


Profil aktualizován: 07.03.2017

Vítám vás všechny na blogu callmeketrin.blogspot.cz
Jmenuji se Katka, ale na internetu se již dlouhá léta vyskytuji pod přezdívkou KeT. Tak mě asi znají mnozí. Řekla jsem si však, že s nástupem na blogspot to chce změnu, a tak jsem si přezdívku změnila na Ketrin. Je mi 23 let, bakalářský titul jsem získala na univerzitě v Hradci Králové, v současné době pracuji a zároveň si dodělávám inženýrský titul na České zemědělské univerzitě v Praze.

Jsem velká milovnice cestování, ráda získávám nové znalosti a informace, miluju smoothie, kukuřici, víno a rozpustnou kávu s mlékem, ráda nakupuji oblečení i kosmetiku, věřím v pozitivní myšlení a miluji knihy a seriály. Budu ráda za každou vaši návštěvu nebo milý komentář, a hlavně doufám, že se vám tu bude líbit!

Kde mě můžete najít?
- stránky CMK

- osobní 

S láskou,
KETRIN

5 komentářů:

  1. Tvůj blog vypadá moc mile:)
    PS: pozitivní myšlení a zálibu v psychologii s tebou sdílím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Žeru tvůj blog :P

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji moc, Jani :) Já se zas ráda chodím dívat na tvé fotky! :)

      Vymazat