neděle 8. září 2013

30 DENNÍ VÝZVA ~ DŘEPY

Asi jako většina děvčat, i já neustále zkoumám (a kritizuji) svou postavu. Nemůžu o sobě říct, že bych ze sebe měla nějaké mindráky, nějako jsem smířená s tím, že to, co mě vadí nejvíc, mám prostě vrozené a nezměním to na sobě - aby jste mě pochopili, je to třeba můj kulatý obličej, který mi opticky na fotkách přidává kilogramy, ale bohužel s tvarem obličeje nic neudělám. Max tomu můžu pomoci líčením nebo sestřihem vlasů, aby se opticky zmenšil. Ale teď už k tématu, které jsem si pro vás dnes připravila.
Facebookovou stránku 30-denní výzvy sleduji už dlouho, a už nějakou chvilku jsem přemýšlela, že bych začala podle Mariky s nějakými cviky. Pořád jsem se ale nemohla rozhodnout s jakými.. No, tedy až do doby, kdy mi začala psát kamarádka, že cvičí právě podle této stránky na zadeček. Tak dlouho mě to nahlodávalo, až jsem si 27.8. řekla, že do toho taky půjdu. Dnes už mám za sebou úspěšný 13. den se 130 dřepy a mířím vesele dál. Musím říct, že jsem v tom našla opravdu zalíbení, a zdá se mi, že svaly na zadečku mi opravdu - jak se říká - tuhnou! Mám z toho radost, i když jsem si myslela, že můj zadek nepotřebuje až takovou péči, jako například bříško. Ale vůbec nevadí, začala jsem s tím, co mi přišlo jednodušší. Až docvičím výzvu na zadeček, určitě půjdu do nějaké na bříško. A teď jednoduchá otázka: Znáte stránku 30 denní výzva? Cvičíte podle Mariky?

10 komentářů:

  1. Joo to zkusím :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, máš krásný obličej! Ja by som rada dosiahla to, aby vyzerala moja hlava na fotkách trochu väčšia, ako je v skutočnosti, pretože v reále je neskutočne malá :D Ale veľmi to nefunguje :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Mě se tvoje hlava zdá na fotkách vždy perfektní! :)

      Vymazat
  3. Tak to zkusím, ale jdu na břicho :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je vážně docela inspirativní:-), myslím, že to vyzkouším a půjdu do toho:-)!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. O těchto výzvách jsem slyšela ale podle mě je to k ničemu, cvičit třicet dní a pak zase nic. Tohle cvičení podle mě nemá dlouhodobý efekt :-( Ale výzvy jsou zajímavé a neříkám že to není fajn pro zpestření běžného cvičebního programu :-)

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  6. taky to zkouším a škrtám je to další cvičení supér:) a pomáhá to:) mi i přijde i pro lepší pocit:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, chtěla bych se zeptat,jestli nevíš, kde bych mohla sehnat na vytiknutí ten papír na fotce. Předem díky:)

    OdpovědětVymazat