sobota 11. února 2017

BRANDNOOZ BOX ~ LEDEN 2017

Příjemný sobotní večer přeji,

dnes bych vám moc ráda ukázala, co ukrýval lednový Brandnooz box. Vím, je to trochu později než obvykle, ale měla jsem toho teď strašně moc - ať už se to týká práce či školy. Zbývaly mi ještě dvě poslední zkoušky, do toho jsem bohužel onemocněla a pořád to není tak nějak ono. Každopádně zkoušky jsou za mnou a zdraví se snad také brzy umoudří :-) Teď už se ale pojďte mrknout, co lednový box nabízel. 
1. Maggi Krémová polévka Rajčatová - cena: 24,90,-, na trhu od roku 2015
Tato krémová polévka je vyrobena z více než 300g rajčat a její středomořskou chuť podtrhuje sušená bazalka a oregano. Já osobně ještě asi rajčatovou polévku nejedla, tak jsem na ní celkem zvědavá.

2. Vitana Paprika Sladká - cena: 13,90,- (23 g), na trhu od října 2016
Vitana přišla na trh s vylepšeným balení svých tradičních koření. Nově tedy seženete koření se znovu uzavíratelnými sáčky. 
3. Penam Low carb krekry - cena: 59,90,- (150 g), na trhu od ???
Tyhle krekry jsou ideální volbou, pokud vás na něco honí mlsná. Obsahují totiž vysoký podíl bílkovin, vlákniny a málo sacharidů, proto si je můžete dát kdykoliv. No, já jsem na ně zvědavá.

4. Emco Digestive - cena: 24,90,- (115 g), na trhu od ???
V boxu jste mohli objevit jednu z variant, buď jako já Original, nebo Ovesné. Digestive jsou sušenky vyrobené z celozrnné ovesné a pšeničné mouky s vlákninou z čekanky. Navíc neobsahují palmový tuk, stejně jako všechny výrobky Emco. 
5. Spak GOURMET KETCHUP BEZ CUKRU - cena: 44,90,- (500 g), na trhu od ???
V boxu jste tentokrát mohli objevit sušené krůtí maso Fine Gusto, nebo tento kečup bez cukru. Upřímně, jsem tedy radši za kečup, ne že by mi sušené maso úplně nechutnalo, ale sama bych si ho nekoupila. Tento kečup jinak obsahuje 100% italských rajčat a navíc je - jak už jsem zmínila - bez přídavku cukru. Takže za mě plus.

6. Racio Mini Rolky - cena: 14,90,- (44 g), na trhu od ledna 2017
Racio přichází na trh s novými suchými pufovanými chlebíčky. Navíc mají praktické balení, takže si je můžete vzít všude sebou :-)

7. Mentos CHOCO čokoláda, karamel, máta - cena: 19,90,- (38 g), na trhu od ledna 2017
Čokoládové varianty Mentos už jste v boxu najít mohli. Tentokrát tu máme novinku ve spojení s mátou. Osobně nejsem úplný milovník čokolády+máty, ale jsem na ně zvědavá.
8. Matonni Granátové jablko - cena: 16,90,- (1,5 l), na trhu od ???
Matonni Granátové jablko je součástí široké škály ochucených vod v novém balení. Nám doma vody od Matonni chutnají, takže za mě plus.

9. Alpro Mandlový nápoj - cena: 69,- (1 l), na trhu od ???
V boxu jste opět mohli objevit jednu ze dvou variant - buď jako já neslazenou variantu nebo originál. Alpro mandlové mléko se skvěle hodí s cereáliemi, v kávě či čaji nebo v koktejlech či smoothie.

Shrnutí: Musím říct, že nový rok začal Brandnooz box dobře. Já jsem s boxem opravdu spokojená, využijeme doma každičký produkt. Docela dost se mi líbí takové to ladění do "zdravějšího" stylu - vzhledem k tomu, že velká část z nás si určitě dala nějaké to novoroční předsevzetí :-)

3 komentáře:

  1. Box se mi celkově líbí a nejvíce mě zaujalo mandlové mléko od Alpra, které bych někdy ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Jako mě přijde, že by tam mohli dávat už něco jiného než furt nějaké to koření či polévky :D mattoni vody mi také velmi chutnají :)

    OdpovědětVymazat