neděle 29. ledna 2017

VÝPRODEJ ESSENCE ~ LEDEN 2017

Krásnou neděli přeji,

pokud můj blog sledujete pravidelněji, tak víte, že pravidelné půlroční výprodeje značky Essence sleduji a vždy si aspoň nějakou maličkost zakoupím. Letos hodnotím výprodej slaběji než ty předešlé. Moc věcí se nevyprodávalo celkově, a když už tak spíš nehtová kosmetika, stíny či nějaký ten lesk a tím to tak nějak skončilo. Dva produkty mě však zaujaly, a ty bych vám teď ráda ukázala :-) Výprodejová cena byla opět 34,90,-

Prvním produktem je transparentní pudr Stay All Day. Myslím, že zakoupit takovýto pudr za 35,- se opravdu vyplatí, a že by ho ve své kosmetice měla mít každá žena, která pudr opravdu potřebuje. Už jsem kdysi jeden transparentní pudr od této značky měla a byla jsem celkem spokojená, tak doufám, že tedy bude spokojenost i s tímto.

Druhým produktem je tvářenka blush ball v odstínu 30 cinnamon candy, kterou díky jejímu zakulacenému tvaru lze aplikovat přímo na tvář a pak rozetřít prsty. Mě osobně ta barvička moc zaujala, ale dokázala bych si jí představit spíš k letnímu líčení. Nicméně z tohoto nákupu mám velkou radost.

A co jste si pořídili ve výprodeji vy?

4 komentáře:

  1. Na žádné výprodeji jsem zatím nebyla, ale ten pudr se mi líbí. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem žádný neabsolvovala.. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem se chtěla mrknout, ale jelikož jsem byla trhat zub, tak jsem do drogerky ani nesla, ale snad zítra mrknu :))) Ráda bych chtěla taky transparentní pudr.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím, že máš z nákupu radost. Já se na výprodeje ještě nebyla podívat.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat