středa 22. července 2015

NEW IN ~ BALEA

Krásnou slunečnou středu,
na facebookovém profilu tohoto blogu jsem vás informovala o včerejší autonehodě, díky níž mám pohmožděnou krční páteř a musím nosit límec. Veškeré info jsem napsala na facebook, takže pokud chcete vědět podrobnosti, tak se tam určitě podívejte. Nemusíte se však bát, jsem jinak v naprostém pořádku, akorát to dost bolí. Nicméně nechci vám kazit den tímto tématem, takže jsem si pro vás dneska připravila info o dvou produktech značky Balea, které jsem si koupila minulý týden :)
V minulém kosmetickém new in jsem vám ukazovala vanilkový šampon také od Baley, se kterým jsem opravdu spokojená. Když jsem tedy minulý týden v DM narazila jak na šampon, tak na kondicionér Balea a opět ve vanilkové variantě a s mandlovým olejem, ihned jsem je musela dát do svého košíku. Voní totiž úplně nádherně a jestli se s nimi budou vlasy mýt stejně dobře, jako s jejich čistě vanilkovým kolegou, tak budu opravdu spokojená. Navíc jsem tyto produkty sehnala za velmi příjemnou cenu - každý z nich stál 24,90,- Takže to je opravdu super cena :-)

Také používáte šampony a kondicionéry od Baley? Jaký máte na ně názor? Podělte se s ostatními :-)

14 komentářů:

  1. Túto radu mám najradšej :) Bohužiaľ pri poslednom nákupe ju nemali, tak si musím počkať :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  2. Máš skvelý blog veľmi sa mi ľúbi aj dizajn.
    U mňa prebieha GIVEAWAY o zaujímavé veci, bola by som nesmierne rada keby si sa zúčastnila! :)

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle mám myslím taky, schovaný a čeká, než na něj dojde řada.

    K nehodě... co říct, mrzí mě to moc :( Taky jsem v takové situaci byla, ve tři ráno jsem jela na RTG krku, nicméně tehdy jsem nebyla za volantem, ale vzadu, o což hůř, samozřejmě (taky někdo najel do nás). Tak ať je krk brzo v pořádku, pohmožděniny bolí dlouho...
    P.S. Tohle se ti taky musí stát ve chvíli, kdy já začnu dělat autoškolu, tos s tím nemohla počkat, abys mě nenervila! :D :D (Samozřejmě si dělám srandu, tohle člověk neovlivní... můžeš být sebelepší řidič, ale blbost toho na druhé straně vozovky nebo za tebou stejně všechno změní...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi hodná. Už druhý den je to neskutečná bolest, doufám, že to brzy přejde.

      Jéé, tak hodně štěstí v autoškole a vůbec si z toho nedělej hlavu. Já mám řidičák už tři roky a nikdy jsem neměla problém.. a tuto nehodu jsem nezavinila, takže pořád jezdím s čistým štítem. Člověk hold musí dávat pozor, ale tyhle tropické dny jsou dost zrádné. Pán, co do mě naboural se mi asi milionkrát omluvil, měl v autě ženu a malé děti - zrovna jeli ze zahrady a on se jen otočil na ně.. v tom vběhla ta žena do silnice. Člověk nenadělá nic, hlavní je, že nikdo nebyl zraněn. Čert vem můj krk. Mnohokrát hůř bych vzala fakt, kdyby se něco stalo těm dětem.

      Vymazat
  4. Dneska jsem zrovna šla kolem DM, ale nenapadlo mě se tam jít mrknout..

    Summer Reading

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba příště :-) U nás měli ještě plný regál.

      Vymazat
  5. S tou nehodou je to strašné, ale doufám že budeš brzo v pořádku. :))) Jinak Balea sampon jsem vyzkoušela jen jeden a ten mi sedl výborně. :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, děkuji :) Též v to doufám. Doktor mi říkal, že bych měla ten límec nosit asi tak týden. Tak doufám, že do týdne se to už zlepší :-)

      Já měla kdysi nějaký, a ten mi po delším používání pak už úplně neseděl. Teď mám čistě vanilkový a zatím jsem s ním více než spokojená. Tak jsem zvědavá, jak se osvědčí tento.

      Vymazat
  6. Přeji brzké uzdravení. Šampony Balea používám taky. Jsou levné a strašně nádherně voní. Vlasy mám po nich hezky lesklé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou děkuji :-)
      Také si myslím. Paráda za málo penízků, to udělá vždy radost.

      Vymazat
  7. Já jsem zkoušela šampon a kondicioner od Balea profesional oil repair a za ty peníze se vyplatí vyzkoušet ale nejsou to produkty které mě příliš nadchly.

    OdpovědětVymazat
  8. Jednou jsem měla od Baley mango balzám a byl fajn :)

    OdpovědětVymazat