čtvrtek 30. dubna 2015

RECEPT ~ OVESNÝ KOLÁČ S TVAROHEM

Dnes pro vás mám recept na výborný koláč z ovesných vloček a s tvarohem. Je výborný jak k snídani, tak dopolední svačince :-) Recept jsem našla na facebookové stránce FIT Recepty, ale malinko jsem si ho poupravila dle svého, takže vám sem hodím ten můj recept a vy si ho zas samozřejmě můžete upravit dle vlastní chuti.
Suroviny, které budete potřebovat:
• 1 banán
• 2 vejce
• Půlka pytlíčku prášku do pečiva
• 2 lžíce medu
• 100 g ovesných vloček
• Půlka vaničky tvarohu
• 100 ml mléka - nejlépe sojového (já použila ochucené vanilkové sojové mléko)
• 2 lžičky kakaa (holandského)
+ dle vlastní chuti můžete přidat například ještě hrst strouhaného kokosu

Na ozdobu:
• Druhá půlka vaničky tvarohu
• Ovoce či oříšky dle vlastní chuti 
Postup a doba pečení:
Smíchtejte dohromady všechny suroviny na těsto, vylijte do formy a dejte do trouby vyhřáté cca na 180-190 stupňů a pečeme cca 20 minut. Je lepší si to hlídat, protože každá trouba je malinko jiná, tak aby se vám to nespálilo :-)

Finální úprava:
Já jsem počkala, až koláč povychladne a pak teprve jsem ho potřela druhou půlkou tvarohu a ozdobila jahodami :-)

7 komentářů:

  1. Mňam, vypadá úplně úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé to vypadá skvěle :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá super, hlavně hrozně moc oceňuju, že tě nenapadlo to třeba dosypat normální nebo celozrnnou moukou! :) Asi koláč zkusím o víkendu upéct :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, ten vyzerá super! Keď budem mať cez víkend čas, určite recept vyskúšam - ďakujem za tip :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný recept! Vyzerá tak chutne, ale aj zdravo :) Musím vyskúšať :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  6. Mňamka! Vypadá fakt skvěle, recept si uložím a až bude čas a chuť, tak se do něj pustím :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat