úterý 18. listopadu 2014

NEW IN ~ PRVNÍ NÁKUP NA DRESSLINK

Někdy během podzimu mi začaly na facebooku dost vyskakovat reklamy na stránku Dresslink. O této stránce jsem slyšela už předtím, ale jelikož jsem neměla žádnou zkušenost, tak jsem vždycky nákupu odolala. Popravdě si z internetu neobjednávám ráda, jelikož jsem radši, když si věci mohu vyzkoušet na sobě, navíc jsem si nebyla jistá ani kvalitou a velikostí, ale nakonec jsem po několika dnech přemýšlení zadala objednávku na šedý svetr se zipem na zadní straně, který vidíte na fotce. Doba dodání měla být 8-22 dní, ale teď před Vánoci je pravděpodobně doručovací doba delší, protože mi došel asi po měsíci.
Zdroj: dresslink

Jak objednávat?
Objednat si oblečení či jiné zboží na této stránce je opravdu jednoduché. Stačí se zaregistrovat, a pak jen přidat množství a typ oblečení do košíku a poté objednávku zaplatit. Upozorňuji, že na většinu věcí se platí poštovné. Svetr, který jsem zakoupila stál asi 128,- + 54,- pošta.
Jak jsem se zmínila, dodací doba je většinou 8-22 dní, ale očekávejte tak cca 1 měsíc.

Kvalita zboží?
Musím říct, že jsem celkem spokojená. Je fakt, že třeba z rukávů trochu vykukovaly nitky, ale jinak není svetr nijak děravý nebo jinak poškozený. Ušitý je celkem pěkně. 

Spokojenost?
Musím říct, že míry opravdu sedí. Objednala jsem si asijské L, které má sedět na evropské M. Jelikož mám velikost mezi S/M, raději jsem zvolila tuto velikost, protože asijské dívky jsou opravdu drobňoučké. Svetřík je opravdu úplně stejný jako na obrázku, akorát jsem očekávala, že bude trochu silnější. 

A co vy? Také nakupujete na dresslink? Jaké máte zkušenosti s touto stránkou a zbožím, které si můžete objednat? Těším se na vaše názory!

6 komentářů:

  1. vypadá moc hezky, docela ji mě nalákala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Svetřík je moc krásný a rozhovor pěkný :). Já jsem si zatím ze zahraničí žádné oblečení neobjednala
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Fantastic!
    New post from me: http://theroaronthecatwalk94.blogspot.it/2014/11/welcome-autumn.html let me know what you think! If you want to follow my blog! Kisses!

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá hezky :) zajímalo by mě, jak vypadá v outfitu na tobě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypada uzasne!

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jak je to s placením? Je potřeba nějaké internetové placení nebo to jde zaplatit na dobírku?

    OdpovědětVymazat