sobota 30. srpna 2014

NEW IN ~ KOSMETIKA MOJE

Na začátku tohoto měsíce jsem vám představila první čtveřici produktů od kosmetiky MOJE, které jsem si objednala přímo z jejich internetových stránek - hlavně tedy kvůli tomu, že probíhala akce na poštovné zdarma při objednávce nad 199,- + dárek. Rozhodla jsem se, že tedy ty dvě stovky investuji a kosmetiku MOJE vyzkouším osobně. Jak si lze domyslet, velmi jsem si tuto kosmetiku oblíbila, a proto jsem se rozhodla, že si objednám ještě něco. Dohodla jsem se s Miškou, která chtěla od této značky vyzkoušet stínečky, že si objednáme spolu. Takže, co jsem si pořídila?

HYDRATAČNÍ A BALZÁMOVÁ RTĚNKA 
Už jsem hrdou majitelkou její kamarádky v odstínu č. 3, která bohužel na obrázku na jejich stránkách vypadá úplně jinak než ve skutečnosti. Místo krásně syté růžové barvičky mi došla taková červeno-oranžová, a ač to může znít hrozivě, na rtech vypadá víc než dobře - ale celý tento příběh jste si mohli přečíst v prvním článku. Pro mou spokojenost jsem si tedy objednala ještě jednu, a to v odstínu č.1. A jsem ještě tak milionkrát nadšenější, jelikož odstín tento je úplně boží! Jedna tato krásna vyjde na 89,90,-
OČNÍ LINKY
Jelikož mi moje Rimmelácký linky pomalu, ale jistě docházejí, rozhodla jsem se, že vyzkouším něco jiného. Zatím jsem se ještě nedokopala k tomu, abych si je na oku zkusila, takže ještě nemohu napsat, zda za to stojí či ne, ale vypadají celkem sympaticky.
TUŽKA NA OČI
Jako dárek k objednávce nad 199,- dostáváte tužku na oči ve vámi vybraném odstínu. Já si k bronzové tužtičce z minulé objednávky přiobjednala hnědý odstín (č. 4). Oba odstíny jsou perfektní! A jsem nadšená, i když vyloženě tužky na oči nepoužívám. Líčím s nimi hlavně maminu, nebo sama sobě dodělávám uzoučkou linku nad černé linky, což vypadá opravdu výborně :-)

JAKÝ JE VÁŠ OBLÍBENÝ PRODUKT OD TÉTO ZNAČKY?

8 komentářů:

  1. Já jsem si objednala pískový lak a lůj a jsou to moji oblíbenci :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtěnka mě láká a linky jsou fajn, drží celý den.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že mám čím dál větší chuť tuto kosmetiku vyzkoušet. Pořád kolem ní kroužím a čekám, kdy neodolám... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím nemám pořízený žádný, ale uvažuju o té "pastelkové" rtěnce :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat
  5. tieto kúsky vyzerajú naozaj dobre :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem od téhle značky ještě nic nezkoušela, ale celkem se mi líbí ta rtěnka :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. chtěla bych zkusit tuto balzámovou rtěnku, mám ráda tyhle "chubby sticky" :)
    od MOJE jsem zkoušela pudr i oční stíny, oboje nespokojenost, ale jen pískový
    lak na nehty mě nakonec příjemně překvapil :)

    OdpovědětVymazat
  8. No jako já jsem velice zvědavá na ty stíny! :D Ale ta rtěnka vypadá také více než dobře! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat