úterý 4. března 2014

INSTAGRAM ~ FEBRUARY 2014

Prvně jsem plánovala, že články z Instagramu budu zveřejňovat po týdnu, ale jelikož tam moc fotek nepřidávám (a nebo stejně většinu pak zveřejňuji tady na blogu - takže je vidíte předem), takže to budu zveřejňovat měsíčně :-)

• Průvodce Berlínem ~ aneb studuju, co musíme s kamarádkou vidět v Berlíně
• Bundička z New Yorkeru ~ mohli jste vidět ve Fashion NEW IN
• Hrníček se jménem ~ aneb jak jsem si zamilovala hrníček, který jsem dostala od přítelovy rodiny k narozeninám
• Slavíme, slavíme ~ aneb jak jsme kamarádce snědli narozeninové ořechy v polevě
• Stojánek na šperky ~ také jste mohli vidět v nedávném článku
• Lístky na maturitní ples ~ též jsem zmiňovala v článku minulý měsíc, jelikož jsem razila na ples mé bývalé střední školy

6 komentářů:

  1. Ten stojan je boží :))

    hhttp://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten stojánek se mi vážně hrozně líbí! :) Jinak příspěvky týdně mě taky moc nebaví, shrnutí jednou měsíčně mi přijde adekvátní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta fialová bundička je opravdu krásná <3 škoda, že jsem na ní v NY-er nenarazila :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ta bundička je parádní a hrneček neuvěřitelně roztomilý :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/ootd-432014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je.. a hrozně dobře se z něj pije :) Na ranní kávičku úplně dělaný.

      Vymazat
  5. Krásné fotky. ten stojan je super :)

    OdpovědětVymazat